sandrasbabe.blogg.se

jag är en kille på 20 år snart 21, är alltid glad gillar att vara med kompisar å festa :D

boden

Publicerad 2015-04-05 21:52:34 i Allmänt,

idag har man varit i boden med världens underbaraste flickvän <3 hon gav mig så himla mycket kärlek älskar att få ligga å pussa på henne <3 hennes läppar är så himla mysiga att få kyssa hela hon är så fucking underbar den känslan att få vara tsm med henne är obeskrivlig älskar henne av hela mitt hjärta har nog aldrig varit så här kär å förälskad förut <3 hon har verkligen fått mig att falla hennes glittrande ögon ger mig rysningar i hela kroppen <3 hon är mitt liv hade inte kunna leva ett liv utan henne hon är så obeskrivligt vacker <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela